محل تبلیغات شما

لینک دانلود مقاله درباره ماشینهای ECM

آیا تاکنون مقاله درباره ماشینهای ECM را دریافت نکرده بودید؟

پرسرعت ترین سایت برای دانلود مقاله درباره ماشینهای ECM سایت ماست.

مهمترین بخش فایل مقاله درباره ماشینهای ECM چیست؟

First, pay online, and then receive مقاله درباره ماشینهای ECM.

آیا مقاله درباره ماشینهای ECM را رایگان می خواهید؟

مرجع دانلود مقاله درباره ماشینهای ECM

برای دانلود مقاله درباره ماشینهای ECM ابتدا روی دکمه دانلود کلیک کنید.

پکیج مقالات مقاله درباره ماشینهای ECM را از ما دریافت کنید.

اگر میخواهید مقاله درباره ماشینهای ECM را بخرید بروی دکمه خرید فایل کلیک کنید.

اگر در خصوص مقاله درباره ماشینهای ECM اطلاعاتی نیاز دارید اینجا کلیک کنید.

چرا مقاله درباره ماشینهای ECM را از اینجا دانلود نمی کنید؟

در سایت ما می توانید مقالات و پروژه هایی پیرامون موضوع مقاله درباره ماشینهای ECM جستجو کنید.

Get paid مقاله درباره ماشینهای ECM online at a charge.

دانلود مجانی مقاله درباره ماشینهای ECM

Find similar articles مقاله درباره ماشینهای ECM on our site.

این فایل مقاله درباره ماشینهای ECM را از سایت ما بخواهید.

A list of the best-selling articles around مقاله درباره ماشینهای ECM has been gathered on the site.

آیا پیشنهاد ما را درخصوص مقاله درباره ماشینهای ECM قبول دارید؟

خرید و پرداخت امن مقالات پیرامون مقاله درباره ماشینهای ECM

کی گفته مطالبی پیرامون مقاله درباره ماشینهای ECM وجود نداره؟ پس معلومه اینجا رو نگشتی!

دیگر به جستجو برای مقاله درباره ماشینهای ECM ادامه ندهید.

Welcome to our site to buy مقاله درباره ماشینهای ECM

The sale of the file مقاله درباره ماشینهای ECM is now possible on this site.

مقاله درباره ماشینهای ECM

مقاله درباره ماشینهای ECM لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل : Word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحه :20   بخشی از متن مقاله ماشینهای ECM رودلف دیزل در سال 92 (یعنی 16 سال پس از اختراع موتورهای بنزینی) ایده توسعه موتور دیزل را بنا نهاد. هدف او از این ایده، ساخت موتوری با راندمان بالاتر نسبت به موتورهای بنزینی آن زمان بود که راندمان مناسبی نداشتند. امروزه موتورهای دیزلی در تمام رده خودروها اعم از سواری و سنگین بکار می روند. اختلاف های عمده بین موتورهای بنزینی و گازوئیلی عبارتند از: موتورهای بنزینی مخلوط سوخت و هوا را مکش کرده و پس از متراکم نمودن، با جرقه شمع آن را محترق می سازند. موتورهای دیزلی تنها هوا را مکش نموده، آن را متراکم می کند سپس سوخت را با فشار بالا در این هوای فشرده تزریق می نماید. حرارت ناشی از هوای فشرده به محض ورود سوخت آن را محترق می سازد. نسبت تراکم موتورهای بنزینی بین 8 تا 12 می باشد در حالیکه نسبت تراکم در موتورهای دیزل بین 14 تا 25 می باشد و هر چه نسبت تراکم بالاتر باشد موتور دیزل راندمان بهتری خواهد داشت. موتورهای بنزینی یا از سیستم کاربراتوری استفاده م .

دانلود با لینک مستقیم


 

[ادامه مطلب را در اینجا بخوانید .]

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها